POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 3 Kasım 2011 Perşembe

Merhaba gençlik :)


*Bir zamanlar.

Nerden başlasam, nasıl anlatsam...
2 yıl önceydi Wolfteam Türkiye ile tanıştığımda. İlk görüşte bende birçoğunuz gibi düşündüm "İşte bu, Türkçe oyun!", sonra bir heyecanla hemen üyeliğimi alıp oyuna giriş yaptım. Kapalı beta, açık beta derken her geçen dakika daha da sevmeye başladım oyunu. Zaten alışması ve sevmesi o kadar da zor bir oyun değil.


*Çılgınlar gibi oyun.

1 ay kadar devam etti, günde (yaklaşık) 20 saati bulan Wolfteam için bilgisayar başında geçirdiğim zaman. Ve yine sabah 5'e doğru bilgisayar başında uyuyakaldığım günlerden biriydi, öğlene doğru uyandım ve henüz kahvaltı bile yapmadan tekrar Wolfteam için bilgisayar başına oturdum. Tam oyuna giriş yapıyorken "Yeni Takım Arkadaşları Aranıyor" ilanını gördüm. Beklediğim fırsat ayağıma gelmişti ve hemen başvuru formunu doldurup gönderdim o heyecanla. Fakat günler geçmesine rağmen bir geri dönüş olmamıştı. Yaklaşık 1 hafta sonra ikinci başvurumu gönderdim ama sonra gelen cevapla birlikte boşuna beklediğimi öğrendim. Çünkü ilk başvurum ulaşmamış :)


* Heyecan dolu dakikalar.

Ve hemen cevapladım ikinci başvuruma Joygame'den gelen cevabı. Görüşme tarihi belirlenmişti bile tam 2 gün sonrasına. O gece uyumadım :)) heyecan bir yandan, Wolfteam diğer yandan… Tabii zaten öğlen uyanmıştım ne mümkün uyumak :) Zaman ilerledikçe heyecanım da artıyordu, gerçekten istiyordum çünkü bunu, bir Oyun Görevlisi olmayı. Birçok kişinin istediği bir şeye sahip olabilmek için ilk adımlarımı atmıştım. Diğer bir yandan da evden tepkiler geliyordu bu iş konusunda. Türkiye’de henüz atılmıştı oyun konusunda ilk adımlar, sadece ailem değil birçok kişi herhangi bir fikir oluşturamıyordu bu konuda (gerçi hâlâ oluşturamayanlar var 2 yıl olmasına rağmen :) ) birazda bu yüzdendi bu olumsuz tepkiler. Farklı şeylere yönelmem konusunda öğüt verenler de oldu tabii ki ama her zaman bildiğini okuyan bir adam olduğum için yine kendi bildiğimi yaptım.


*İşte o anlar.

“Nihayet” dedirten 2 gün dolmuş ve o gün gelip çatmıştı nihayet :) Unutamayacağım günlerden biridir. Hava soğuktu, hafif yağmur atıştırıyordu evden çıktığımda. 2 yıldır devam eden ve şimdilerde de beraber çalıştığımız, uzun yıllardır arkadaşlığımızın devam ettiği en yakın arkadaşım vardı yanımda. Yaklaşık 1 saat süren yolun ardından ofisi bulmak zor olsa da varmıştık oraya. Ne olur ne olmaz diye erken çıkmıştık yola o yüzden bi’ 45 dakika erken gitmiş olduk :) Aşağıda biraz bekledikten sonra ben yukarı çıktım. Kapı açıldığında beklediğimden daha farklı bir ortam vardı içeride. Daha kalabalık, insanların arı gibi çalıştığı bir ortam bekliyordum ama dediğim gibi mülakata zamanından önce gittiğim için herkes toplantıdaymış, şaşkınlığım o yüzdendi (yanlış anlaşılmaya yol açmayalım şimdi gençlik :))

Bi’ 15 dakika kadar bekledim mülakat için.


*Değişim başlar.

Toplantısı bittiğinde çıktı görüşme yapacağım yönetici. Ne tahmin edebilirdim bu denli hayatıma yön vereceğini, ne de umudum vardı kabul edileceğimden, sadece denedim. Çünkü benim gibi birçok başvuru yapan kişi vardı. Neyse, görüşme için girdik odaya. Neler yaptığımdan, hangi oyunları oynadığımdan, internet ortamında nerelere takıldığımdan konuştuk. Zor bir 15 dakika olmuştu benim için. Görüşme sonrasında aşağıya indiğimde soğuktan donmuş bir adam buldum :) Neler olup bittiğini konuşarak döndük eve.

Birinciliği elden bırakmamak lazım, oturduk yine bilgisayar başına Wolfteam oynamaya devam :) Aradan 3 gün geçmişti. Herhalde geri dönüş olmayacak diye düşünmeye başlamıştım, tam o sırada bir telefon geldi, işe kabul edildiğim söylendi. (İstediğini almanın verdiği haz paha biçilemez :))

Hangi İETT, hangi araba? Ertesi gün koşarak gittim işe :) :) Tam anlamıyla işe başlamadan önce son bir ufak toplantımız daha oldu. Joygame’in genel müdürünün de aramıza katılacağını söyledi Wolfteam yöneticisi. Kendisi gelmeden önce biraz ön konuşma yaptı bizle (Son Destan ve şimdilerde Kehanet Online oyununda Takım Lideri olan Durkaen ile aynı gün başladık işe). Genel olarak şirketin yapısını, neler yapmak istediklerini ve bunları ne şekilde yapmak istediklerini daha detaylı anlattı. Yaklaşık bi’ 10 dakika sonra geldi Joygame’in genel müdürü. Gelecekten umut veren sözlerle anlattı her şeyi ve o gün başladı işte Joygame macerası :)


Bu adamlara dikkat edin! Hayatınızı değiştirirler :)








 Şimdilerde ofisten bir kare (2011)





{ 21 yorum... read them below or Comment }

  1. güzel hikaye :)

    YanıtlaSil
  2. Ben lToLeRaNCel Wolfteam adım Faceboo'tan Takip edersen Sevinirim...

    YanıtlaSil
  3. Ewt Bencede Çok GÜzel... Hayalini Gerçekleştirmişin :))
    Wolfteam'a Böyle Güzel ve Çok Sevdiğin İçin Raunen olmuşsun..
    Başarıların Devamını Diler ve Saygı Duyarım....

    YanıtlaSil
  4. İlginizden dolayı teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi facebooktda sana msj attım bnmle bi ilgilen adım seyid köse

      Sil
  5. Seninle İlgilenmeyecezde Kiminle İlgilenecez :D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel :D bende oyun görevlisi olmak çok isterdim. İstediğin olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Raunen İnşallah İlerde Bende OG Olacağım yaşım daha 10 :) ve şimdiden hayallere kapılıyorum ismin OG_Blacksea Olurdu Şunları yaprdım bunları yapardım acaba OG olmak için neler gerekiyor "ahmetomer79"

    YanıtlaSil
  8. O zamanlar wolfteamde 1. miydin ?

    YanıtlaSil
  9. ya o kadar şey yazdım gelmedi yani yayınlanmadı neyse Yunus abi ( Raunen )
    Daha Hayellerim İçin Çok Genç'im Kodlamalarla İlgileniyorum 3D Wings3D İle karakter silah vb. şeylerle Adım Hasan Can 14 Yaşındayım Hacker Gibi Bir Şeyim Site falan kırıyorum :D face hesapları geri veriyorum tabi ... :D h.can-fb@hotmail.com or face_sanal@hotmail.com Belki Eklemek İstersin :)

    YanıtlaSil
  10. raunen abi bnm çarım çalındı adı =kralcimbom47 joygame wolfteam şifremi untuum sitesinden e postamı yazdım doğruysa mesaj iletildi diyor sonra msn ye giriyorum mesaj gelmemiş Ne Olur Bana BuLL !!..

    YanıtlaSil
  11. adam usta ya pro millet youtubede küfür ediyo ama birşey sanıyolar kendilerini adam usta

    YanıtlaSil
  12. raunen senin hayranInIm nlynl adIm hediye yollarsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  13. RAUNEN BANA 30 GÜNLÜK ÖZEL GÖNDERİNİ CARIM KeLpTeN1907 senin yaranınım raunen

    YanıtlaSil
  14. Yunus (raunen) abi youtube ta senin hakkinda cok kotu deyler yaziyorlar ama sen bosver havlayan kopek isirmaz neyse eger yorumumu gorursen guzel bi hediye paketini cok gorme derim oNLYlFiGHTeR

    YanıtlaSil
  15. RAUNEN ABİ BANA 30 GÜNLÜK VERSİYON GÖNDERİRSEN ÇOK MÜTEŞEKKÜR OLURUM (destroyer494)

    YanıtlaSil
  16. Abi bende og olmak istiyorum ama 18 yaşını daha doldurmadım ve ailem buna izin vermez og başvurusu yaptım aynen seninki gibi gönderememişim sonra bir yerlerde okudum 18 yaşını bitirmemiz gerktiğini şuan hayallerim suya düştü :(

    YanıtlaSil
  17. Yorumumu gördüysen abi, hediye kutumu görmek isterim lütfen yardımcı ol. Bu aralar pek iyi değilim arkadaş kafama takılıyor. Oyuna yeni başladı üye olduğu hesap çalındı... Arkadaşıma dedim ki 'Üzülme kardeşim! Sana ben oyunumu veririm.' dedim ama oyunumda bir şey kalmadı. Üzülüyorum telefonum da kontörüm de yok olsa oyuna para atarım daha önce para atıyordum. Abi yardımcı ol lütfen! IAllStarWT

    YanıtlaSil
  18. Yorumumu gördüysen abi, hediye kutumu görmek isterim lütfen yardımcı ol. Bu aralar pek iyi değilim arkadaş kafama takılıyor. Oyuna yeni başladı üye olduğu hesap çalındı... Arkadaşıma dedim ki 'Üzülme kardeşim! Sana ben oyunumu veririm.' dedim ama oyunumda bir şey kalmadı. Üzülüyorum telefonum da kontörüm de yok olsa oyuna para atarım daha önce para atıyordum. Abi yardımcı ol lütfen! IAllStarWT

    YanıtlaSil
  19. abiler security alert hatası nasıl kurtulurul

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -