POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 3 Şubat 2012 Cuma

Wolfteam Klan Turnuvası 3. Sezon Çok Yakında Başlıyor!

- Muhteşem hediyelere,
- Keskin mücadelelere,
- OG'lerin maç yorumlarına,
- ve harika bir finale...

    Hazır mısınız?

Keskin mücadelelerin başlamasına az zaman kaldı...

Klan Turnuvasının 3. Sezonunda oyuncuları heyecanlı ve bir o kadar da çekişmeli anlar bekliyor. Birbirinden güçlü klanlara karşı kendini ortaya koymaya hazır ol, kazanan ol ve hediyeyi kap!

{ 41 yorum... read them below or Comment }

  1. Sayın OG_Raunen bana Pedro GOMES özel versiyon 5 tane şans kutusu 5 tane silah çekiliş kutusu 5 tane dövme kutsu yollarmısınız adım akbaba110

    YanıtlaSil
  2. Ne zaman başlıacak

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar biz'de klanca katılmayı düşünüyyoruz ama biz evdenmi katılacaz yoksa internet cafelerdenmi çünkü bazı arkadaşlar başka şehirlerde

    YanıtlaSil
  4. hadi bekliyoz bakalım

    YanıtlaSil
  5. Bana Özel Versiyon Karakter Yollarmısınız Kırmızı Takımda Adım:xxatillxx

    YanıtlaSil
  6. nasıl klan turnuvasına katılcaz ? klanımızla başvurumu yapmamız qerekıor

    YanıtlaSil
  7. Sayın OG_Raunen bana Pedro GOMES özel versiyon 5 tane şans kutusu 5 tane silah çekiliş kutusu 5 tane dövme kutsu yollarmısınız adım akbaba110


    Arkadaşlar böle ogden hediye isteyenlere gıcık oluyom ya mk git nakit cek al fakirmisin

    YanıtlaSil
  8. oyunda ismim wies21 lütfen ben 20 30 tane şans kutusu aldım bana karakter yollarmısınız biliyorumki bu klan turnuvasında çoğu kişininde karakteri olacak bedeva dağıttığınız karakterleri olamadım vede o yüzden oyunlarda da kd zaten düştü lütfen rica ediyorum bana karakter yollayın oyun içindede ismim wies21

    YanıtlaSil
  9. Sayın OG_Raunen Bn Wolfteamda Nakit alamıorum Pram yok parada alamıorum ailemden Bna Pedro Gomes Veya AngeloMao özel version olabilir 5şans kutusu 5tane silah çekiliş 5tanede dövme kutusu 1de başlangıc paketi ltfn OG_Raunen Ben MonnStar42

    YanıtlaSil
  10. Sayın OG_Raunen... Klanım 215.idi En son girdiğimde Bizde katılabilirmiyiz Klan ismi: Master0fangels nick konyya21

    YanıtlaSil
  11. Klan turnuvasına katılım sınırı olacak. Katılım sınırının haricinde herhangi bir ekstra katılım kuralı yoktur.

    YanıtlaSil
  12. Yiğit Arpacı3 Şubat 2012 05:02

    Hade Bakalım Artık Raunen Senle Ben Teke Tek WS Eşit Şartlarda Oke Yeşil Oda Sadece Yeşil Oda Malzemeleri Kullanalacak Oke?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar Ben Sizlere Kuralları Söyleyeyim ;

    1- Katılımcı 3-4 Kişi Olacak Yedek Olarak 1-2 Kişi Olabilir.
    2- Her Katılan Kişinin TC Kimlik No'su Gerekecek.
    3- Başka Şehirlerde Olmanız Önemli Değil, Herkes Evden Oynayacak.
    4- Kazanan Takım Diğer Bir Takımda VS Atacak

    Bu Şekilde Olacaktır ve Mücadeleci Olacağı İçin Bizlerde Katılacağız :)

    YanıtlaSil
  14. Ya şimdi o tc yi nasıl vericez ben İzmir de oturuyorum hah istanbul deil istanbula gelip tc yi verip gidicemmi :D güldürme beni :)

    YanıtlaSil
  15. Hayır, Joygame'e Sitesinin Üzerinden Katılacağı TC Kimlik No'sunu Yazacaksınız ki Böylelikle Klan Turnuvasına Katılabilesiniz.

    YanıtlaSil
  16. OG_Raunen özel versiyon senin için hiçbirşeydir yollarmısın istediğinden 1 tane 1 günlük yada 7 günlük oyun adım: KİNg00077

    YanıtlaSil
  17. Herkez Hediye İsityo Bu Ne Raunen Kampanya Hakkında Daha Detaylı Bilgi Verir Misin?

    YanıtlaSil
  18. Warriors0fDeath akar <3

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel 3.Klan Savaşı heyecanlı Bekliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  20. kaç kişi qirecek bi wsye _?

    YanıtlaSil
  21. KLAN TURNUVASINDAN ÖNCE YAMA OLSUN YENİ HİLELER ÇIKMIŞ...

    YanıtlaSil
  22. Yangi Klanlar Turnuvada

    YanıtlaSil
  23. Turnuvaya katılmak için başvuru gerekli mi?

    YanıtlaSil
  24. Ben Günlük Tam paket aldım bana özel wersion gelecek şimdi Raunen size özel wersion yollarsa haksızlık olur . Hem biz enayimiyiz boşuna para veriyoruz ? Bu arada kaç günde geliyor günlük tam paket alana hediyeler ???

    YanıtlaSil
  25. ne hediyeler v ericekler katıl herkezemi klan turnuvası .

    YanıtlaSil
  26. ARkadaşlar neden dileniyorsunuz parayı bastırın alın beyler ben öyle yapıyorum

    YanıtlaSil
  27. Tüm klanlar girebilecekmi yoksa sınırlımı

    YanıtlaSil
  28. Nasıl guvenebilcezki mtc yi vermekte.Bence bu TC sorununu ortadan kaldırın.

    YanıtlaSil
  29. OG_ Raunen bana karakter yollarmısın 1 günlük ad: kurtcoban123

    YanıtlaSil
  30. Raunen Katılım oranı ortalama kaç olucak (katılım sınırı)?

    YanıtlaSil
  31. Bu klan turnuvasında bence 4 tane favori klan var :
    1- IPlanet
    2- Brutality
    3- Rispetto
    4- SkaryaTeaMmM

    YanıtlaSil
  32. Bu klan turnuvasına katılamayacağım için çok üzgünüm. Bu aralar oyunlarını beğendiğim joyyamyamlar favorimdir :) Kazanmak için hertürlü hileye başvuran arkadaşları kınıyorum.Düzgün kişilik sergileyerek oyun oynayacak ve kaybetseler de kazananı tebrik edecek kadar samimi oyunculara başarılar dilerim..St By SUER

    YanıtlaSil
  33. KatıLamayanLara NoLack..!!

    YanıtlaSil
  34. zaten karekteri olmayan falan nası kazancak yine para kazancak zengınler basacak parayı klan turnuvasını kazancak :D

    YanıtlaSil
  35. kLan turnuvasına katıLım basvuruLArını ne zaman yapacagız ? ayrıca kLan turnuvasına katıLım sınırı war demıssınız ilk 100 cLan gırmıyor muydu turnuvaya?

    ~RevengeKinqs aiLesi~ByLuci~

    YanıtlaSil
  36. aynen öyle sıralamadak, ilk 100 klan girecek. Ayrıca ne kadar dilencisiniz a.q ya yüzsüz herifler sizin yüzünüzden oyunun tadı tuzu kalmadı oyunda bile rahatsız ediyosunuz hediyee diye babanızın hayrına mı çekiyoruz biz nakitleri

    YanıtlaSil
  37. Hadi Bakalımm Gorecezz

    YanıtlaSil
  38. Sevgili Raunen; Klan Turnuvasına başvurdum ekranda Teşekkürler falan yazdı öle kaldı daha bbişey yapmam gerekiyormu ve turnuva ne zaman başlayacak

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -