POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : Unknown 30 Aralık 2011 Cuma

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi 3. Parti Programlar ile ilgili tüm gelişmeleri sizlerle paylaşıyoruz ve 3. Parti Programları engellemek/önlemek için sürekli yeni sistemler geliştiriyoruz. Buna en iyi örnek ise henüz geliştirmiş olduğumuz HWID (Donanımsal Yasaklama)'dır.

3. Parti Program kullanılmayan, tüm oyuncularımızın keyif alarak oynadığı bir oyun ortamı istediğimizi her fırsatta dile getiriyoruz ve tüm çalışmalarımızı bu hedefimiz doğrultusunda yapıyoruz. Fakat bazı kullanıcılarımızdan/oyuncularımızdan bu konuda destek görememek bizim için oldukça ücüzü.

Bu konuyla ilgili olarak son günlerde yaşanılan bir olay ile ilgili maalesef açıklama yapma gereği duyuyorum. Joygame Yönetim tarafından yapılan açıklama sonucunda, sizin de bildiğiniz gibi tüm Brutality klan üyeleri hakkında ceza işlemi/yaptırım uygulandı. Fakat uygulanan bu ceza işleminin, oyuncular arasında ve (yaptırım uygulanan oyuncular arasında) söylendiği gibi, direkt olarak ne oyuncunun benimle oynadığı oyunla, ne de herhangi bir açıdan Raunen hesabıyla bir ilgisi yoktur. Bu tür kişisel faktörleri yaptığımız işe yansıtarak oyuncuları zor durumda bırakmak gibi bir durum Joygame bünyesinde söz konusu değildir. Şu ana kadar ne ben, ne daha önce Wolfteam'de Oyun Görevlisi olarak görevini yerine getirmiş olan ekip arkadaşlarım ne de şu an görevini en iyi şekilde yapan ekip arkadaşlarım böyle bir davranışta bulunmamıştır, aksi bir durum söz konusu olamaz.

Her ne olursa olsun bizim için tüm oyuncularımız değerlidir. Bu derece önemli kararlar Joygame Yönetimi tarafından veriliyor. Eğer siz bir ekran görüntüsüne bakarak, bir Oyun Görevlisinin bu kadar basit bir karar verebileceği düşüncesiyle kendinizi kandırıyorsanız bu gerçekten bizim adımıza üzücü bir düşünce yapısıdır. Ben 2009 yılından beri Joygame bünyesinde çalışıyorum ve etkinlik haricinde de keyfi olarak oyun oynuyorum ve karakterim ilk defa kafadan vurulmuyor. Bu her oyuncunun ve Oyun Görevlisinin karşılacağı kadar  gayet normal bir durumdur.

Şunu unutmayınız ki; oyuncuların Wolfteam için herhangi bir bedel ödemesi farketmeksizin kurallar tüm Wolfteam oyuncuları için geçerlidir.

{ 20 yorum... read them below or Comment }

  1. Üst Üste 4 5 Kere De Gold İle ÖLünce Odadaki Bebeler Onun ile Dalga Gecince RequiemRaweN 'i Odadan Atıp 1Aylık Ban Ve Gp Düşürünce 3.Kisiden Dolayı Klan Ban Yiyoruz.. JustSee

    YanıtlaSil
  2. Rau, bu bana verdiğin ban' için sana istanbulda buluştuğumuzda bir KAFA atsam benı mahkemeye verirmisin :( ?

    [RequiemRaweN]

    YanıtlaSil
  3. Raunen BunlarBöleler Ama Bunun Yanında Kullanmıyanlar Yanıyo Onlara Ban Atmanız Yanlış

    YanıtlaSil
  4. birsürü klan baseden vururken,videoları günde yüzlerce binlerce insan DESTEĞ'e video ss atarken, BAN'lanan bizmi oluyoruz :) ŞİRKET'inizin çalışanlarından birkaç kişi söylemişti sizi sevmiyorlar diye:) OKUYAN ve ÇEKEMEYEN Herkeze söylüyorum,ANTEN takmanız sizin için iyi bir seçim olur.. Neyse Elbet birgün HESAB'ı sorulur :)

    YanıtlaSil
  5. RequiemRaweN'in Ban Yeme Sebebini ACıklasana ?

    YanıtlaSil
  6. aynn ben internt kafede oynadım hack kullanmışlar galiba '' kimliğiniz engellenmiştir diyo'' haksılık :(

    YanıtlaSil
  7. ya sunu olum yemın edıyorum adam iiki atmış ders olsun ılk 100 deki neredeyse tum klanlarda bakın neredeyse tum klanlarda 2 3 hileci var ben bıle suan ılk 100 dekı klanlardan bırındeyım bızde bıle bırılerınde hıle vvar iyiki atmışsın ders olsun helal olsun

    YanıtlaSil
  8. zaten ıllegal kasa kasa o sıraya geldınız hala konusuonuz brutulay mı neyse artık

    YanıtlaSil
  9. http://www.facebook.com/photo.php?v=10150472754529696 alın izleyin bakalım uber kullanıyosunuz

    YanıtlaSil
  10. Zırlamaya gerek yok adm link atmıs bak oraya ac da izle. karı kılıklılar sizi.

    YanıtlaSil
  11. iyi olmuş çok konuşuyorlardı Siz YOUTUBE'ye bakında güvendiğiniz adamların hile videolarını izleyin...

    YanıtlaSil
  12. daha dun oyuna başlayanlar bize illegalle geldiniz diyor :) haklısın dedikleri gibi GÜÇ DAİMA KISKANILIR.. Elbet birgün Hepsiyle karşı karşıya oynayacağız, herkezin ne mal olduğunu ozamanda göreceğiz,yormayın güzel beyinciklerinizi:)

    bu oyunun KRAL'ıyız SAHİBİ olacağız. 3. KLAN TURNUVA'sını bekleyin sadece..

    YanıtlaSil
  13. bence çok iyi oldu bunların hile kullandığını herkes biliyordu zaten tebrikler

    YanıtlaSil
  14. Ya Raunen Doğru Dürüst Bir Oyun Diyorsunuzda Rezilliğinize Bakınız
    Bi wolfteam açarmısınız hediyelerini yollamadınız

    http://www.youtube.com/watch?v=oC0z54TMjhU

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=321217004560079&set=a.102792113069237.6509.100000153451589&type=3&theater

    Bide Bu Niye yollamadınız hediyeleri bi yanlışı yakala Sana 1 Kilo baklava yollıyalım

    YanıtlaSil
  15. CyberDevrim Haklısın.Bi Wolfteam Açar Msını? Etkinliğinin Hediyesini Yollamadılar.Hemde Beni de Banladılar Adım Logitech6000 Hemde Hile Yapmadım.

    YanıtlaSil
  16. Nerde Şerefsiz,Kişiliksiz İnsanlar var Brutality'e Toplanmış.Hala Neyin davasındasınız ? Neyi Savunuyorsunuz ? Gerek Youtube gerek Facebook Platform larında 100 lerce Hile,Uber,Wh vs vs Birsürü Videolarınız mevcut size bu ceza biraz geç olduğu için asıl ben Joygame ekibine Sitemliyim.Bu Kuralcılığından ötürü Raunen'i de ayrıca Tebrik Ederim.Tüm Joygame Çalışanları ve Oyunculara Yeni Yılda Mutlu,Zevkli,Hilesiz bir Wolfteam Dilerim. JOYYaMYaMLaR / Geceyar

    YanıtlaSil
  17. Olum heryerde ağlıyorsunuz lan . Rauenen iyi bir çalışma oldu

    (AnGeLCooL On GoldRogeR) Bu duruma geliceğiniz Hiç akıllarına gelmezdi. Biz para veriyoruz hile yaparız. Joygame ban atmaz dı Demi ? Noldu lan it sürüsü

    YanıtlaSil
  18. Mulo sen tayfana anlat bunları. Güç kıskanılırmıymış demek :)) aimbotla adamlar döşeyip gidiyordu. Kıskanıyormusunuz beyler uber/speed/aimbot yazanları :) birinizde sövmüyom deseya. başkasına kayarken aynı haltı yemeyecen...

    YanıtlaSil
  19. Bu durumda klancılık ortadan kalkar. Ben tırstım ve klanı terkedecem, davetlere de elbette hayır diyecem. Klan kurmak mı? O da ne? Diyecem. Yani 4 kişi hile açmışsa belki de ben ss göndermişsem klanım kapanınca bana neden ceza veriliyor diye sorarım. Bir mantık hatası var ama nerde?

    YanıtlaSil
  20. Bu oyunda illegal klan kasmayı da hileyi de ilk brutality başlatmıştır. Osman a selamlar hakettiğini buldu yavşak.....

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -