POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 28 Haziran 2012 Perşembe

Merhaba gençler :)

Muhteşem ödüller sunan blog yarışmasıyla tanıştınız mı?

Wolfteam'in sizlerden bir isteği var, ve tabii ki bunun karşılığında da sizlere sunmuş olduğu bir ödül. Bu ödüllere sahip olabilmek için bir blog yazmanız gerekiyor. Blog görünümü, yazım kuralları, kendinize özgü cümlelerle Wolfteam Türkiye'yi diğer oyunculara tanıtın ve ödülü kazanın!

Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

{ 7 yorum... read them below or Comment }

  1. Raunen Ben Yaptım Blogumu Yolladım. Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. ben blogumu yaptım şimdi bir sorum var katılan herkese harika hediyeler yazıyor bunlar ne olabilir

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Başlık : WTHack.Com - 15 TL Değerinde E-Pin Çekilişi Düzenliyor
    İçerik : WTHack.Com, 15 TL değerinde E-Pin çekilişi düzenliyor eğer sizde katılmak istiyorsanız WTHack.Com sitesine üye olup Forum Etkinlikleri bölümüne göz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -