POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 27 Kasım 2011 Pazar

Merhaba gençlik :)

*Raunen

Daha önceki yazımı okuyanlar fikir sahibidir fakat sizlerle güzel bir haberi paylaşmadan önce kendimle ilgili şöyle bir özet geçeyim. 2009 yılında başladım Joygame’deki görevime. O zamandan şimdiye kadar çok şey değişti hayatımda ve bu 2 yılda önemli, değerli insanlar tanıdım ve onlardan çok şey öğrendim, öğrenmeye de devam ediyorum (huh! :) ne uzun cümle oldu be). Joygame bünyesinde göreve başlama istediğime ilk başta karşı çıkanlar olsa da hiçbir zaman pişman olmadım aldığım bu karardan.

Göreve ilk başladığım günden beri Wolfteam’deyim ve sizler için her zaman en iyisini yapmayı hedefledim. 2 yıla yaklaşan bir süreden beri de Wolfteam Ekibi’nin başında Takım Lideri olarak görevimi yerine getirmekteydim. Peki ne yapar Takım Lideri? Ekibin genel kontrolü, mesai planlaması, etkinlik/kampanya planlaması, ekipten ve sizlerden gelen oyun önerileri ve daha birçok şeyden sorumlu kişidir.

*Değişim devam ediyor.

Aslında bu güzel haberi sizlerle daha önce paylaşacaktım fakat yeni görevin getirdiği sorumluluklar ve daha yoğun bir çalışma temposuyla birlikte bir de bunların üzerine henüz kararı alınmış GameX Fuarı eklenince pek vakit olmadı.

Geçtiğimiz haftalarda Wolfteam’deki pozisyonumla ilgili değişiklikler oldu. Yöneticilerimin kararıyla terfi aldım. Tabii terfi almamla birlikte ekipte yeni pozisyonlar doğdu ve ekibe kısa süre önce katılmasına rağmen çok iyi bir şekilde uyum sağlayan Jotun, Wolfteam'in Takım Lideri oldu. Kendisini özverili çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum ve ekipte olan herkes gibi onunla da çalışmaktan gurur duyuyorum.

Bana gelecek olursak; Proje Müdür Yardımcısı oldum (Assistant Producer) Peki bir oyun firmasında ne demektir Proje Müdür Yardımcılığı, ne yapar, ne eder ve Raunen bundan sonra ne yapacak kısaca bahsedeyim. Her oyunun başında bir Proje Müdürü vardır [Wolfteam Türkiye Proje Müdürü Drakkahn] (Producer) ve bu Proje Müdürü, oyunuyla ilgili her şeyle ilgilenmekle yükümlüdür. Ekibin oyun ile alakası, sosyal yaşantısı, oyunun gelişimi, oyun ile ilgili yeni fikirler, oyunun Facebook sayfası, forumu ve daha birçok fazla şey. Yani bitmek bilmeyen bir iş  temposu. Aslında atılan her adımla işin içine biraz daha girmiş oluyorsunuz ve işiniz zorlaşsa da, aldığınız keyif ve duyduğunuz heyecan daha fazla artıyor. İşte bende, bundan sonra biraz önce bahsettiklerimle ilgili daha etkin rol oynayacağım.

Belirttiğim gibi; değişim devam ediyor ve edecek :)

Henüz bitmedi, hedeflerim bununla sınırlı değil.
Hırs ve istek bana göre başarının sırrı.


Siz de ulaşmak istediğiniz her şey için hiçbir zaman yolunuzdan vazgeçmeyin. Her ne konuda olursa olsun istediğiniz sürece başarı her zaman mümkündür.


Tanışmak isteyenlerle GameX Fuarında görüşmek üzere diyorum :)

                                       

                           
Bu adama dikkat edin! [Drakkahn] :)

{ 4 yorum... read them below or Comment }

  1. Umarım istediğin mertebeye ulaşırsın.Bir de ben o şirketi çok merak ediyorum. Yüksekliğin fotoğrafını çekebilir misin.

    YanıtlaSil
  2. Buyrun, buradan görebilirsiniz :) http://www.joygame.com/forum/Thread.aspx?t=74854

    YanıtlaSil
  3. ışık 15 derece açıyla vurduguna göre resim 6 ve 7 de
    tahmmini yükseklik 16 katlı bir apartmana esit.
    ve saat 3 ile 4 arasında çekilmis büyük bir ihtimal günesin en dik vurdugu açıyla bu katda 3ile 6. katlar arasında.BU sirketi bulup ziyaretinize gelecegim.şimdi 3d mapden bulmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  4. :D düsündügünüz kadar zeki degilim.sadece şakaydı ama resimde çok açık var

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -