POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 26 Şubat 2012 Pazar

Merhaba gençler,

umarım Wolfteam'in yeni kampanyasını herkes beğenmiştir. Biraz kampanyadan bahsedelim ve içeriğinde neler olduğundan konuşalım.

Muhteşem İkili kampanyasında, OG_Reiatsu ve OG_Jarael envanterleri yer alıyor. Bu envanterlerde Özel Kurt Yeteneği, Güçlü Kullanıcı, Lin Meiling ve Reinhard Schneider gibi Wolfteam'in popüler eşyaları bulunuyor. Bu eşyalar sayesinde hem Kurt formunda hem de İnsan formunda, rahatlıkla karakterinizi güçlü bir hale getirebilirsiniz.

Kampanyaya katılmak için son gün: 28.02.2012 – 23:59

Sizde, Günlük Ek Malzeme Seti ve Günlük Silah Seti eşyalarını 28.02.2012 - 23:59'a kadar satın alarak kampanyadan yararlanabilirsiniz.

Kampanya detayları için tıklayınız.




Wolfteam'e Üye Ol,
Sen de bu heyecana katıl!

{ 8 yorum... read them below or Comment }

  1. RAunen İkisinede Katılabiliyormuyuz!!!

    YanıtlaSil
  2. Evet, her ikisini de alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. 10 NUMARA KAMPANYASI hediyeleri Ne zaman Gönderilmeye Başlayacak...

    YanıtlaSil
  4. Ben facede okuyorum gelmeme durumu warmı bunun millet alma dedi ama 2 sinide aldım.

    YanıtlaSil
  5. OG_Raunen nerdese her OG'nin envanteri kampanyada veriliyor...
    Siz çoğu kişiye göre en iyi OG'siniz neden şöyle muheteşem bir kampanyada sizinde envanterinizi vermiyorsunuz bu iyi olmaz mı????

    YanıtlaSil
  6. OG_Raunen Ben Aldım Ama Halen gelmedi gelmeme durumu varmı acaba ??

    YanıtlaSil
  7. Evt gelmeme durumu varmı ?? ikisinide aldım

    YanıtlaSil
  8. bna hala gelmedi ya uf haftasonu ne ügüzel kascaktım sıçarım böle kampanyanın içine ya

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -