POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 29 Ocak 2012 Pazar

Wolfteam Türkiye'nin Yarıyıla özel olarak düzenlediği kampanyalar serisi devam ediyor. Muhteşem :Kampanyalar Serisi 9'da, Günlük Tam Paket alarak; Özel Versiyon Pedro Gomes, Özel Versiyon Christopher Smith, Güçlü Kullanıcı ve daha fazlasını kazanabilirsiniz!

Peki bu kampanya size ne gibi avantajlar sağlıyor?

•Özel Versiyon Karakterler
•Altın Silah Paketi
•Güçlü Kullanıcı
•Yeniden Doğuş Süresi Sıfırlama
•Ek Malzeme Seti

İşte tüm bu eşyalara aynı anda sahip olabilirsiniz!

{ 7 yorum... read them below or Comment }

  1. Facebook sayfanızda Anime severlere çok yakında Joygame'den güzel haberlerimiz olacak :) diye bir yazı yazmışsınız biraz ipucu alsak olmaz mı? :)

    YanıtlaSil
  2. Kesin Anime Karakterin Teki Olucak :D

    YanıtlaSil
  3. Abi kampanya bitti okul başlamdan bide hediyeleri gelse :D

    YanıtlaSil
  4. llFinalBattlell klanıyla Klan ws atarken Full Fis cektıler ßizim Klan adı ProfessionaLStar Gereğinin yapılmasını arz ederim Video atarımda koyacak yer yok

    YanıtlaSil
  5. kampanya gelmedi daha 21 iş günü içinde gelcek dediydiniz geçti lütfen yollarmısınız oyundaki adım xcrayzfirex

    YanıtlaSil
  6. 21 iş gunu olmadı daha cumartesi pazarlar sayılmıo insallah subatın 29 unda gelcek 21 is gunu tamamlanmıs olcak ama daha erken olsa daha iyi olurdu ama ben oyunun içinde bir tane adamda gordum gelmıs hedıyelerı lutfen bizimkılerıde yollayın ismim murat0625

    YanıtlaSil
  7. Lütfen yardım edermisiniz bugün 2 mart ve kampanya hediyelerim gelmedi desteğe yazdım bana gelen cevap şu:Tüm hediyelerin gönderimi tamamlanmıştır. Ancak hediyelerin tarafınıza ulaşmadığını belirtiyorsanız, aşağıdaki bilgileri eksiksiz bir şekilde gönderdiğiniz takdirde gerekli incelemeler yapılacaktır. Kullanıcı ve oyuncu karakter adınız: Kampanyanın tam adı: Alım yaptığınız tarih ve saat:
    hepsini anladım da alımı yaptığım tarih ve saati hatırlamam imkansız kimsede o saati hatırlayamaz.Bu nasıl birşey yardım edermisiniz.hesabıma girerek aldığım nakitlere bakabilirsiniz.
    Kullanıcı giriş adım:kaancat131
    Oyun içi adım:KuvayiMilye
    kampanya adı:Muhteşem kampanyalarserisi 9
    zaten bütün kampanyalara katıldım neden bunu bana yapıyolar, yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -