POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 26 Ocak 2012 Perşembe

Daha önce Wolfteam'in bu Asil Kahramanının 2012 yılında Wolfteam Türkiye'ye geleceğine dair sizlere ipucu vermiştim.

Peki şimdi bu Asil Kahramanın Kurt'uyla tanışmaya ne dersiniz?

Gerçekten hiç tahmin edemeyeceğiniz çok farklı özelliklere sahip bu yeni Kurt'lar, yeni yılda Wolfteam Türkiye oyuncularına bambaşka bir 2012 yaşatacak!

Yapımcı firma tarafından geliştirme süreci hala devam eden 2. Nesil Özel Versiyon Karakterler çok yakında Wolfteam Türkiye oyuncuları ile buluşacak.

Türkiye'nin En Popüler MMOFPS Oyunu Wolfteam'de, onlar size muhteşem bir 2012 yaşatmak için hazır, peki ya siz?

{ 13 yorum... read them below or Comment }

  1. Evet çok güzeller merakla bekliyorum. Ama Wolfteam'in grafiklerini pek beğenmiyorum gerçeği siz değiştiremezsiniz yapımcı firma yapar fakat Softynx oyunun grafiklerini geliştirmeli. Bu arada abim var benim üniversite okuyor Kocaeli Üniversitesinde staj için yer var mı? Sosyal Medya sorumlusu olarak yer var mı ekibinizde?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, ilginiz için teşekkür ederim.

    info@joygame.com adresine bilgilerinizi gönderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. CV'sini klasör halinde göndersme olur mu hotmail'den?

    YanıtlaSil
  4. Raunen abi bu yeni nesil karekter petro gomez biraz benziyor kurtda cok güzel anlaşılan

    YanıtlaSil
  5. ayın raunen kampanyalarınız hep parası olanlar tarafından yararlanılıyor.
    malum öğrenciyiz ve parası olanlar hemen kampanyadan yararlanıp karakter vb güç malzemeleri alıyorlar buda bizi oyundan soğuttuğu için oyunu terk etme durumu yaşıyoruz bu nedenden dolayı _ ara sırada olsa kp yada altın gönderimi olsun azda olsa eşitlik sağlansın.Tşkler.

    YanıtlaSil
  6. raunen kardeş artık bu yeni karakterlerin şerefine bir kampanya yapıp bizim bunları denememize yardımcı olursunuz. Değil mi :))

    YanıtlaSil
  7. kurtları söyliyim :D ışık kurt/elektrik kurt karakter ise pedro gomez kadın ise lin meiling

    YanıtlaSil
  8. Vermiş olduğunuz kurt sanıyorum ki Reinhard Schneider'a ait. Resim URL'sinde Reinhard_SE_Wolf yazmakta. Otomatikman karakterde özel versiyon bir Reinhard Schneider oluyor. Doğrumu acaba sayın, Raunen?

    YanıtlaSil
  9. Evet Sayın OG'um :) Sanırım Olay Çözdüm Ben :)

    Verdiğiniz Resimin URL'sinde ; "Reinhard_SE_Wolf" Yazmakta Türkçe Olaraktan "Reinhard_ÖV_Kurt".

    *ÖV = Özel Versiyon
    *SE = Special Edition

    Bu'da Demek Oluyorki, 2. Nesil Karakterlerin Özel Versiyonları Geliyor. Daha Sonra 3. Yani Yiğit Demir'in Gelecek ? Değil mi ? :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Raunen birşey sorabilir miyim ? Şimde bu 1. nesil özel karakterler'İn özel yeteneği buz ve ateş kurdu olmalarıydı. Peki bunlarınki ne? Farklı elementler mi var yoksa yıne su ve ateş mi ?

    YanıtlaSil
  11. YA BEN MUHATEŞEM KAMPANYA SERİSİ 9. CUYA KATILDIM ESYALARIM NE ZAMN GELCEK YA WOLFTEAM İSMÖİM [ djcocuqI lütfen yollayın

    YanıtlaSil
  12. raunen hayatımda senin kadar şerefsiz birini görmedim
    (hileylen yapıyom aldım yeşil ateş atıyo pralı hileylen)

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -