POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 25 Mart 2012 Pazar

Merhaba Gençlik :)

MMOFPS Wolfteam oyununda kampanyalar tüm hızıyla devam ediyor!
İşte Kurt'ların gücünü ortaya çıkartacak muhteşem bir kampanya daha sizlerle!

1 Günlük Ek Malzeme Seti ve 1 Günlük Silah Seti alanlar; Buz Kurt, Gardiyan Kurt, Enerji Paketi, İlkyardım seti, Kızıl Pençe ve daha fazlasını kazanıyor.

Siz de kampanyaya katılın, bu fırsatı kaçırmayın!


Wolfteam'e Üye Ol,
Sen de bu heyecana katıl.

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. Hediye yollarmısın OG_raunen Oyuncu ismim:TeYaRRR yollarsan çok sevinirim ilgilwndiğiniz için Tşkr edr. İyi Oyunlar.........

    YanıtlaSil
  2. og bnm cara nakit yukledim hiç hediye vermediniz yha salı gunude cekcem salı gunu de guzel kampanya yaparmısın yaparsan cok sevinirim hiç?olmazsa nakiti degerlendirmiş olurum mesajımı oku lutfen

    YanıtlaSil
  3. og raunen ben kampanyaya katıldım ama ek malzeme setinin hediyeleri geldi ama silah setinin hediyeleri gelmedi ne zaman yollarsınız xXxSaSuKexXx oyuniçi adım yollarsanız sevinirim..! saygılarımla...

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -