POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 28 Mart 2012 Çarşamba

Merhaba gençler,

Umarım herkesin keyfi yerindedir. Uzun zaman oldu kişisel bir şeyler yazmayalı. Bende şu sıralar zaman o kadar kısıtlı ki, bir şeyler yapmaya zaman kalmadığından bile şikayet etmeye zaman yok :)

Gece geç saatlere kadar çalış: Bitmek nedir bilmeyen yoğun iş temposu (bundan şikayetçi miyiz, kesinlikle hayır!) her daim devam ediyor. Uğraş, çaba, emek dünyadaki (başka bir yerde var mı bilmiyorum :)) güzel şeyler, hele bunlar sizlerin uğruna olunca bir başka oluyor.

Sabah erken kalk, ofise doğru yol al: Seviyorum ofisi. İnsanın her gün keyifli bir şekilde işe gitmesinden daha güzel bir şey olamaz dünyada. Drakkahn'ın esprileri, bir de buna IT Direktörümüz ve Kehanet Online Producer'ı (Yapımcı) katılınca tadından yenmez hale geliyor ofis, görmeniz lazım :) 3. Yıla doğru bir gidişimiz var hayırlısıyla :) İyi ki bizleri bir araya getirmiş Joygame Yöneticileri. Görenleri kıskandıran bir çalışma ortamımız var.

Otobüste enteresan olaylar yaşa: İETT bunları yayınlasa var ya... Her gün neler oluyor o otobüslerde :) İnsanlar bir garip, bazen anlam veremiyorum yapılanlara (Usain Bolt'u geride bırakacakmışçasına otobüse yetişme atakları, sonra dolu olan otobüse ısrarla binme çabası ve otobüste nefes bile almaya yer olmaması. Şoför ile anlamsız kavga girişimleri ve insanların amaçsızca olaya dahil olması) gibi...

derken, bunlar yetmezmiş gibi bir de, yeni bir şeye heves ettik bu son günlerde :)

Çince öğrenmeye çalışıyorum: Keyifli, güzel şey Çince. Zor gibi görünse de imkansız değil. Sadece daha fazla emek istiyor diğer dillere göre. Ayrıca, dışarıdan bakıldığında hiçbir fikri olmayan birine çok anlamsız gelse de, her karakterin bir hikayesinin, bir anlamının olması çok enteresan ve ilgi çekici geliyor bana. Şimdilik "merhaba, isminiz nedir" gibi cümleler kurabiliyoruz ama bakalım zamanla ilerleteceğiz :) "Nereden bakarsan bak 1 Milyardan fazla nüfus var ortada"


Şimdilik benden bu kadar gençlik, zaman buldukça yazmaya devam edeceğim.
Şimdiden okuyanlara teşekkür ederim, herkese iyi eğlenceler ;)

{ 19 yorum... read them below or Comment }

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. benim sayfandaki engeli kaldırırmisin ? ADİM: mustafa harmandalı

    YanıtlaSil
  3. Bana yeni diller öğrenmek isteyen insanlar her zaman ilgi çekici gelmiştir.
    Düşünsenize İngilizce'yi öğrenmek zorundasınız ama diğer diller için bir zorunluluğunuz yok.Belki çok nadir belki de hiçbir zaman lazım olmayacak bir dil öğrenmek.Bu bana göre sabır ve cesaret gerektiren bir olgudur.Ama bunu kolay hale getirmekte yine kendimize bağlıdır.İnsan yaptığı bir şeyi severse, ondan keyif alırsa onu hem kolay hale getirir hem de o işte başarılı olmuş olur.Bu nedenle sizi kutlarım.Neyse bana bugünlük felsefe yeter.Pek bi felsefem de yok gerçi, ben sadece anı yaşayanlardanım.
    Carpe Diem

    Tuğberk Ungan

    YanıtlaSil
  4. İlginiz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. keşke japoncaya başlasaydınız urahara kisukenin resmini koyduğunuza göre animelerle aranız iyi :) kulağa daha hoş gelen bir dildir ama sizin kararınız tabikide

    YanıtlaSil
  6. Oyunu Güncelle Başkan ! 2 Ay Oldu Klanımız Puan Olarak 1, Klanı Geçti Ve Hala 2, Gözüküoz AYIP

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş yaşamınız hakkında bizi bilgilendirdiniz, güzel bi yaşam tarzınız var :)

    By CrafTybaby

    YanıtlaSil
  8. SAYIN RAUNEN SAYFANDAKİ ENGELİMİ KALDIRSAN ARTIK LÜTFEN.
    Berke Atalay

    YanıtlaSil
  9. ENGELIMI KALDIRIN

    YanıtlaSil
  10. Sayın Raunen WolfTeamde DurDuk Yere Bazı Kişiler Ve BeN Ban YeDiK 3 Günlük Ban AcılıyoR Sonra TeKRaR Oyuna Girince Girer Girmez 3 Gün Ban YiYoRuZ !

    YanıtlaSil
  11. Raunen abi animelerle aranaz
    ız iyi galiba :) Gerçekten güzel yazı olmuş

    YanıtlaSil
  12. Evet, anime severim. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Sayın Raunen Benim Oyuna Giriyorm Oyuna başlıyorum 1.dk sonra falan Bu Eşyanın Fiyatı Değişti Hatası Verip Oyundan Atıyor Sonra Bağlantı Kesildi Diyor Sorun Nedir Acaba ??? yardım edin.

    YanıtlaSil
  14. Raunen Öncelikle Yazın Güzel Olmus :)
    Wolfteam'da yeni karakter eklemek isterseniz aklıma güzel birşey gelmişti şu star wars 2008'de yapılan bir animesi var Hat caba'nın oglunu kacırıyorlar işte o filmin sonunda skywalker'in padavan'ı 3 robotla dövüşüyor onların arasında pelerinli olan robot'un krkteri olsa güzel olur kurt'uda robot değişik ve güzel olur aslında :)

    YanıtlaSil
  15. Sayın Raunen Çok Güzel Bir Yazı Olmus Eline Sağlık fakat size twitterdan ulaşamıyorum twitliyorum fakat size ulaşmıyor sanırım:S

    YanıtlaSil
  16. Raunen Abi Artık Nakit Çekmek İçin Bekliyoruz...
    Bu Nakit Miktarını ayarlamak için hediyler göndermenizi
    yani ''oyuna giriş etkinliği istiyoruz'' ve karakterlerin
    kurt görünüş paketleri istiyoruz çünkü nakit çekelim dileğimi
    arz ederim sayfılarımla...

    YanıtlaSil
  17. Sayın Raunen Kaien işten atıldığı için hepinize sövmek istiyorum.3-5 ŞEREFSİZ nakit çekmedi diye adamı ekmek parasından ettiniz yazıklar olsun !!

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -