POPÜLER BAŞLIKLAR

Posted by : raunen90 26 Ekim 2012 Cuma

Wolfteam'de VIP Sistemi denediniz mi?

Oyuna henüz eklenen bu sistemle, haftalık veya ilk alışveriş yapan oyuncular, oyun içi harcamalarının karşılığında ücretsiz olarak VIP'de beğendikleri/istedikleri eşyaları alabiliyorlar.

Sistem şimdilik HAFTALIK ve İLK ALAN olarak ikiye ayrılıyor ve şu şekilde çalışıyor; Öncelikle oyun içi harcamalarınızı tamamlayıp, alışveriş yapma hakkı kazandığınızda VIP sisteme özel bir işaret karşınıza çıkıyor, daha sonra VIP'de yer alan 5 farklı kategori ve her kategorinin bir miktarı var. Siz oyun içi alışverişleriniz ile ulaştığınız kategorilerdeki eşyalardan istediğinizi seçebiliyorsunuz.

Daha fazla detay için Joygame/Wolfteam forumunu ziyaret edebilirsiniz. Veya merak ettiklerinizle ilgili yorum yazdığınızda ben cevap veriyor olacağım :)

Haydi iyi eğlenceler!

{ 11 yorum... read them below or Comment }

  1. Ben ilk alandan 1 kez aldım başka alabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  2. Başka bi gün içerisinde

    YanıtlaSil
  3. İlk alan sisteminden sadece 1 defa yararlanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. peki raunen ben 20.000 nakit çeksem once 5.000 sonra 5.000 ini harcasam ilk alanda 10.000 kupon gelirmi

    YanıtlaSil
  5. Kaan Batılı, evet gelir :)

    YanıtlaSil
  6. Raunen abi ...
    Ben SlamnyFrosT ...
    Rütbem ALBAY , BİR COK NAKİT ALDIM SİMDİ BİR SORUM OLACAK SANA ;
    BEN GÜNLÜKTEN 25 NAKİT CEKSEM SONRADAN İLK ALANA GEÇİS YAPABİLİRMİYİM?

    YanıtlaSil
  7. @Raunen Abi Ben Şimdi Daha Önce Alışveriş yapdım Ama V.I.P Sitemi Çıkmadan Önce Şimdi V.I.P Sisteminden Alışveriş Yapsam ilk Alan glir Mi ?

    YanıtlaSil
  8. Ben şimdi yeni çar açsam 15 bin nakit çeksem.bunları bir gün içerisinde parça parça harcasam yani tek tek yılbaşı alsam 10bin nakit kuponu gelirmi?1 nakitlik gelmez değil mi ? Cevaap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Samed Gemici,

    VIP dükkanındaki eşyalar 07 Şubat itibariyle güncellendi. Şu an Yılbaşı Kutusu bulunmuyor. Fakat söylediğiniz şekilde, yani istediğiniz gibi farklı zamanlarda harcama yaparak kupon kazanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. şimdi ben önceden nakıt ıle alısverıs yapmıstım ama vip market cıkmadan once sımdı ıse carımda 12000 nakıt falan var eger ben 10000 harcama yaparsam ilk alndan yararlanabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  11. BEN 5BİN ÇEKTİYDİM ONUN VİPİ GELDİ 5BİNE KADAR 1nakitlik 3bin nakitlik 5bin nakitlik geldi 7binle 10bin gelmedi doğal olarak okadar harcamadım :) şimdi 10bin çekecem 10bini harcasam 7binle 10bin gelirmi önceki vipi almıştım 1nakitlik 3binlik ve 5binlik vipi harcamıştım şimdi çeksem 10bin 7binle 10bin gelirmii

    YanıtlaSil

- Copyright © Wolfteam Download Online Wolf team MMOFPS Oyununu İndir - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -